LetsKillit

Alla inlägg under mars 2011

Av Paulina - 21 mars 2011 18:07


Tjena!


I onsdags var jag ju i Göteborg & träffade Robin, och det kom upp lite önskemål om att jag skulle lägga upp bilder på dom sakerna jag köpte på Shock, så jag ska göra detta nu!



Det jag köpte var;


~ Leopard linser


~ Rengöringsvätska & behållare till linserna (kommer inte upp bild på det)


~ Handklovar


~ Väska


~ Nit bälte



Innan jag drog till gbg så var jag büsig & åkte till Herrljunga istället för att gå till skolan, för Mattias var sjuk och ville vara med honom när han skulle till läkaren.


Som tur var så var det bara halsfluss eller något liknande.


Jusr nu håller jag på med So-läxan om Islam. Det är tråkigt & suger. Nästan lika mycket som twilight filmerna. Men bara nästan. Finns nog inget som suger lika mycket so dom. Eller jo, Spindlar. Och vatten. Det är eeeeckligt! Fast vatten är dock gott att dricka, men det är det enda.


Desutom; The Big Bang Theory äger & Sheldon är typ min idol. Och Teodor Wester, han är en tyffing!


Men kommer upp bilder nu då.




                        Leopard lins - 2 st 398 :-



  Osminkat öga med lins i.

 


   Cum bild, hihih. Osminkad tom.

 


   Handklovar - 129 st :-



   Väska, Nightmare Before Christmas Framsida - 298 :-

 


  

Väska, Nightmare Before Christmas Baksida.

 


   Nitbälte 3 rader nitar Svart - 249 :- 



Ovido - Quiz & Flashcards