LetsKillit

Alla inlägg under augusti 2010

Av Paulina - 31 augusti 2010 17:22

Tja!

Idag har jag vart i skolan, segt som fan var det.

På fredag ska min klass tydligen ta skolfoto, samma dag har vi idrott. Innan skolfotot. Så nej. Jag tänker inte vara med. Som vanligt.

Och ehm.. nu sitter jag här. Framför datorn, och egentligen borde jag läsa läxor. Men det kan jag göra senare.

Jag är assugen på choklad & monster också, det är eeelakt.

Men kommer inte på något mer nu.

Pusschiao! *:


t.A.T.u - Fly on the wall.

Dom är också mina gamla idoler, för dom som ville veta. (:

Av Paulina - 30 augusti 2010 20:26

Måste bara lägga in den här videon för att brokeNCYDE är awesome & jag är typ kär i videon!



Av Paulina - 30 augusti 2010 18:45

Tja!

I dag har jag vart i skolan, första hemkunskaps lektionen.

Gick till 16.00, segt!

Jag saknar en viss person, men som är  cp. Så jag borde inte sakna honom.

Och nu kommer inte jag på något mer, så byye!

"Du kan vara en playboy kanin så är jag en påskhare!"



brokeNCYDEs nya låt är dagens underbara drog.

Av Paulina - 25 augusti 2010 21:21

Jag är besviken på mig själv!

Jag glömde ju att skriva hur awesome det var på West Coast Riot, Metaltown & Pier Pressure. o:

Men ah. Nu har jag skrivit det.


Börjat skolan, kan faktiskt erkänna att jag har saknat folket lite.

Men det känns tomt utan niorna...

Och sjuorna är såååå småååå!

Var bara tvungen, eh.

Och jag har sett wemos på skolan, förlåt... men jag har lite problem med såna...

Och en viss pojke har inget problem med att snacka med mig, fastän det jag sa till honom.

Fast det stämmer ju inte längre ändå så. (:

Men nu har jag skrivit lite, och jag kommer inte på något mer. Eftersom jag blev skallad idag så har jag blivit mer blond än vanligt. Allvarligt.

Pusschiao! *:

"-I'm gonna take you to bed.

- ... I'm not that desperate..!"

Samantha & Carrie, Sex and the City season 6.




My act of depression won't be so nice. So you should run when you have the chance.



Av Paulina - 8 augusti 2010 12:44

Ah hey.

Längesen jag bloggade sist, men jag orkar inte alltid, moahaha. (<-- eller nåt)

I söndags åkte jag till Malinbabe, och sen sov hon över tills på… onsdag. Treevligt var det.

Igår var jag med Emilybaby, vi kollade på film, snacka och det som vi brukar. Nice nice.

Imorgon åker jag till Ida, jävligt längesen vi var med varandra så det bli nog awesomee!

Och någon gång i veckan ska jag träffa Frank som jag inte träffat sen 9:ans skolavslutning, saknat henne myycket. :c

Just det!

Vill slå in idioters faces, låter det bra ? 

Pusschiao! *:


"- He's your maker, isn't he ?

- Don't use words you don't understand.

- Well... you have a lot of love for him.

- ... Don't use words I don't understand."

   -Eric & Sookie, True Blood Seasong 2.




Jag saknar dig, den du var, den som jag älskar.

Ovido - Quiz & Flashcards