LetsKillit

Alla inlägg under mars 2010

Av Paulina - 26 mars 2010 21:51

Längesedan jag bloggade sist nu så tyckte det var dags.

Ska samanfatta dagarna det faktiskt hände något.


Lördag:

Sovde över hos underbara Emily aka Loy. Vi kollade på film i 12 timmar i sträck typ.

Tack för den awesome dagen! <3


Söndag:

Åkte på bio i Göteborg med Malin & Robin, var riktigt roligt.


Torsdag:

Skratta ihjäl mig hos kuratorn.


Fredag:

Vart i skolan, träffade Malin under luchrasten och nu var det lite mer än 9 timmar sedan :c  saknar dig redan.

Sen har jag fakstiskt städat mitt rum för att Robin & Malin kommer imon.

Amaizing hah? xD

Och just nu känner jag för att råna Brookelle Bones utseende, det borde vara olagligt att vara så söt!


På söndag så ska jag till Emily som jag inte träffat på en vecka, saknar dig gryyyymt mycket. :C

Och ska också passa på att säga att jag saknar Tilda (aka Kalkonen) när jag ändå är i farten, dig var det eveigheter jag verkligen träffade. Miss U <3


Pusschiao! *:


 

Brookelle Bones. <3



Av Paulina - 14 mars 2010 19:54

Detta var en riktigt awesome dag!

Vid 12, kom sötaste Emily hit och vi hade skit kul. Sedan vid ca 15 kollade vi på "Flickan som lekte med elden" & "Silent Scream". Tack för denna dagen gumms!<3

Imon blir det antagligen Malinmupp som sagt var. Och det blir med awesome!


Finns noginte så mycket mer att säga.

Pusschiao! *:

Av Paulina - 13 mars 2010 21:57

Denna dagen har varit helt awesome!

Kl 11 så åkte jag till Emily & stannade där tills 18.

"Ingen tvingar dig att lyssna", muttrade Jake, trotsigt men förläget. "Lämna mitt huvud i fred."
"Jag önskar att det gick! Du anar inte hur högljudda dina små fantasier är. Det känns som om du skriker dem till mig."

Hohohoh! xD

Och hennes råttor är söta, btw.


Imorgon blir det antagligen mer Emily & på måndag MalinMupp. <3

AWESOME!

Har också skaffat IMVU för några/någon timme sedan, xXLetsKillitXx om någon som nu läser detta har något account så kan ni ju typ.. höra av er där? ^^


Pusschiao! *:




Av Paulina - 10 mars 2010 15:42

Var ett tag sen jag blogga sist så tyckte det var dags nu.


Tisdag:

Igår så var jag i Borås och schoppade kläder.

Kom hem vid typ 17.

Och vid typ 18.30 kom sötaste Emily hit för att jag skulle färga hennes hår blått! :D

Vi började vis typ 19.20 och blekte hennes svartaaaa  hår.

Jag är riktigt seg + hon har tjockt hår så vi var klara med blekningen vid typ 22.

sen tog vi det blå, men det blev er grönt så hon färgade brunt innan skolan.


Onsdag

Idag så glömde jag min gjympa påse (med plattången, hårsprayen, hårfönen & allt smink) i klassrummet. Lyckat!

Efter idrooten så tog jag på mig mina nya byxor och dom gav mig skavsår på låren, och det svider fortfarande. ]:

Det enda bra med denna dag är att jag fick en helt fucking underbart snygg kjol av Emily, STORT tack till henne.<3

Imon har jag ett engelska prov & på fredag ett fysik prov, önska mig lycka till?

Och ett STOOORT grattis till Ida som fyller hela 14 år, kram på dig!

Var allt för nu, pusschiao! *:

Av Paulina - 3 mars 2010 13:07

Okey, dom här 3 dagarna har varit väldigt stressiga och det har hänt ganska mycket, men jag ska försöka samanfatta allt.


Måndag:

Jag var i skolan som vandligt, men hade internprao. Kom tillbaka på sista lektioenen, som var matte, men var tvungen att gå till vårdcentralen. Varför vill jag helst inte säga.

Och där satt jag och väntade i över en timme på att läkarn skulle hämta mig, men till sist så var jag tvungen att hinna med bussen så jag bokade tidpå tisdagen istället, och sen var dagen som vandligt.


Tisdag:

Åkte till skolan på morgonen och var där på två lektioner sen skulle jag till vårdcentralen. Väntade där i typ 50 min sen ropade en sjuksyster upp mig.

Vi snackade lite om varför jag var där och fick sedan gå och ta ett blodprov. Det gick snabbt och jag var bara på vårdcentralen i ca 2 timmar.

Sen var jag snabbt på väg till skolan igen.

Kom ungefär 5 min innan matten började men var bara där i typ 10 min av lektionen för att sjuksystern ringde och sa att jag skulle komma tillbaka till vårdcentralen.

När jag väl kom dit fick jag vänta i vad som kändes som en eveighet. Och medans jag satt där var jag lite rädd att det var allvarligare än jag trott, men eftersom dom inte skyndade sig att hämta mig så kunde det ju inte vara så farligt...

När en läkare äntligen hämtade mig så sa hon att jag var tvungen att åka till lasaretett i Borås (WTF!?), så jag var tvungen att ringa mamma som inte visste ett dugg om det här.

Hon kom 20 min senare och jag fick berätta varför, sen pratade vi lite med läkaren, och några minuter senare var vi på väg till Borås akuten.

När vi väl kom dit blev vi skickade till barn & ungdoms mottagningen (det där med ungdom är jag dock lite osäker på..) och där fick vi vänta i 2 timmar innan dom hämtade oss, och TV funkade inte...

Sen var vi i Borås i 7 timmar!  Läkarna skulle behöva rullskridskor eller nåt. Men medans vi var där så fick jag en slang i min arm (Jag blev såååå glad) så jag kände mig ganska handikappad med den där slange i min blodådra.

Vi var hemma vid 11 och jag gick och la mig vid 00.30


Onsdag:

Blev väckt vid halv åtta (En timmes sovmorgon! Happy moment!) och sen en timme senare skulle vi till Alingsås sjukhus och ta ett prov.

Det tog bara en liten stund, plus att mamma jobbar på det där labbet där jag tog provet, så vi var inte lika vilsna som i Borås.

Sen var vi hema vid 10, så det gick ju mycket snabbare än i Borås, bra det. (y)

Sen så bakade jag & mamma choklad muffins och vid 12 fick hon åka till jobbet.

Just nu tar jag det lugnt och kollar på "Ellen DeGeneres show" och hoppas på att proven var helt okey och att jag inte måste ligga med dropp. Kollar också på några riktigt söta bilder på Oliver Sykes.


Hahah, det blev visst långt i alla fall men det var det kortaste jag kunde få det till.

Pusschiao! *:


 

Ellen DeGeneres.


 


Oliver Sykes. <3


Ovido - Quiz & Flashcards