LetsKillit

Alla inlägg under april 2010

Av Paulina - 25 april 2010 19:44

Just nu sitter jag här med Malinmupp som ska sova här tills imorgon.

Och vad gör vi då? Jo, vi flummar som vanligt, hahah.

Imorgon är det också skola, fu*k it.


"My bestfriend would be my only friend if people knew how weird we act alone."



Av Paulina - 24 april 2010 19:04

Vart sjuk typ hela veckan, härligt härligt.

Var hemma från skolan igår, men mest för att jag inte pallar den. Höll på med mitt hår & smink i typ flera timamr bara för att ha nåt & göra.. LoL.

Sedan vid halv åtta drog jag till Malinmupp & sovade över där. Den kvällen var bara helt fucking bäst.

Imorse vaknade jag ju (ofc) hos Malinmupp men senare vid typ två tiden stack vi hem till mig, det var kul det med.

"Jag kommer falla direkt när jag ser dig, men jag går på insidan."




Förlåt.. jag älskar dig.

Av Paulina - 20 april 2010 19:03

Igår så var jag i skolan men åkte hem vid lunch tid.. eller rättare sagt sa att jag skulle hem vid lunch tid, blev hämtad typ en timme senare.. vid statoil inne i vårgårda, hahah.

Det var faktiskt ganska kul att sitta där på trottoarkanten med en mobil i handen & smsa med massa och sitta och sjunga för sig själv & för förbi åkande bilar som inte hörde mig.. eh.

Idag har jag bara legat i sängen och läst, läst, läst.

Får väl se om jag drar till skolan imon, antagligen inte.

Plus för all som vill veta det, Rosa Pantern är min KK, miin.



Av Paulina - 18 april 2010 21:15

Tänkte bara lägga in ett litet snabbt inlägg som tack till Loy för denna underbara dag. Utan dig hade jag varit så jävla depp idag, tack.

Det var riktigt trevligt att snacka om det med nån, som jag inte riktigt gjort med någon än.

Tack, min vän.

Av Paulina - 18 april 2010 11:55

Ni lämna & förådde mig.

Jag saknar er varje dag.

Alla säger det blir bättre

Men fuck heller!

Jag är inte så stark...

"Det finns dom som har det värre."

Jaha? Och?

Det är tydligen alltid någon som har det värre.

Och det hjälper för fan inte ett skit att tänka så..

Det gör bara så jag får ännu mer dåligt samvete än vad jag redan har.

Jag pratade med dig kvällen innan...

Jag visste något var fel.

Allt är mitt fel.

Om jag hade sagt rätt saker skulle du aldrig gjort det.

Och i fall du aldrig gjort det skulle inte han gjort det...

"Du ska inte tro att det var ditt fel."

Jag tror inte, jag vet.

Önskar att jag kunde spola tillabaka tiden.

Idag är det 2 månader sedan..

Trodde jag skulle må bättre vid det härr laget.

Men de enda känslor jag har kvar är sorg & saknad.

Av Paulina - 15 april 2010 21:00

Denna dagen har inte varit så värst kul.. rättare sagt: den har gått åt helvete.

Och nu borde jag egentligen plugga till Fysik, engelska, SO & franska prov.. yeay.

Tycker det är för mycket läxor.

Plus att jag måste verkligen ta tag i mitt liv.. tänka på vilka som får mig må bra och vilka som inte får mig må bra.

Det kommer inte gå så bra, vet jag redan nu.

Det närmar sig också den 18:e.. jätte kul, verkligen.

Så det var ett litet "cutcut" inlägg, byee!


Du sårade mig & jag sårade dig.. förlåt.

Av Paulina - 14 april 2010 19:01

Ah okey, Sammanfattning ev den senaste veckan nu då.


Torsdag:

Var lite med Malinmupp på morgonen + eftermiddagen, det var trevligt. Sedan gjorde jag inte så jätte mycket när jag kom hem.


Fredag & Lördag:

Satt hemma & var social framför datorn.


Söndag:

Åkte jag hem till Robin för första gången. Det var riktigt mysigt. Vi satt & kollade på alla tre "Resident Evil" filmerna. Sen vid sjutiden åkte jag hem.


Måndag

Malinmupp följde med mig hem och vi var riktigt flummiga. Flummigare än vandligt till och med. Calle Balle var också med en liten stund, denna dagen var riktigt lyckad.


Tisdag:

Gick en liten promenad med Tilda Tha Turkey efter skolan, sedan var vi hemma lite hos mig. Det var awesomeness, eftersom vi inte träffats på länge. Tycker vi ska göra om det snart igen.


Onsdag:

Detta var en av dom få riktigt awesome dagar i skolan, får väl bara hoppas på att det kommer fler såna här dagar.

Efter skolan drog jag till Donken med Malinmupp sedan träffade vi hennes broder & hans lilla hund. Det var... trevligt, riktigt trevligt faktiskt.

Åkte hem med bussen 16.20 tiden och nu sitter jag hemma & ska plugga... massor att plugga till.. YSCH!


Ska försöka vara mer aktiv på bloggen nu, får väl se hur det går, hahah.

Måste bara säga att jag saknar Emily som fan, vi måste ses snart. Ily. <3

Pusschiao! *:

Av Paulina - 7 april 2010 00:41

Tack för dessa dagar Emily, dom har vart underbara.
You + Movies = awesome. <3


Dom senaste dagarna har jag varit hos Emily, awesome.

Imorgon kommer Malinmupp. sedan ska jag sova över hos henne, nicce.

Ikväll ska jag sova i vardasrummet (som jag gjorde igår med) och just nu kollar jag på "2 ½ men" och funderar på om jag ska ta något att äta, om jag nu orkar.

Plus att jag inte har haft smink på två dagar & jag är inte sjuk, amaiiizing!

Kommer inte på så mycket mer att skriva nu.

Natti natt! *:


Ovido - Quiz & Flashcards