LetsKillit

Direktlänk till inlägg 9 februari 2011

Tell me was it all worth it?

Av Paulina - 9 februari 2011 16:05

Uhääh, är jätte förkyld! Ont i huvudet, öroninflamation & snuvig som fan, inte okey!

Vill verkligen gå på Linkin Parks konsert i Stockholm den 14:e Juni, får väl se hur det blir med det.

Funderar på att börja med en annan blogg också, typ en såndär egen.

Och ni som läser bloggen måste hjälpa mig nu, ska jag klippa lugg eller snelugg?

 

Det är ju i alla fall lov nästa vecka, härligt härligt. På lördag blir det kanske fest, får se. Men alla hjärtans dag blir att spendera med Mattias, hihih. Några förslag på något mysigt/trevligt man kan göra ? Den som kommer på något bra vinner en puss! Moahahah.

Kommer inte på något mer nu, pusschiao! *:




Both of us is better off this way.

 
 
Malin

Malin

9 februari 2011 19:31

Sv: Manson är awesome!
I will do that, när jag har beställt det & så. cc:
<3

http://starsplash.blogg.se

 
Malin

Malin

9 februari 2011 19:31

Och eh.. Du ska ha raklugg tycker jag. (a)<3

http://starsplash.blogg.se

 
Malin

Malin

16 februari 2011 13:01

Sv: Det kommer de verkligen att bli!
& jag tycker di ska skaffa en såndär egen blogg. (a)<3

http://starsplash.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Paulina - 16 maj 2011 19:02

Kommer numera hålla till här; http://letskillit.blogg.se/ !

Av Paulina - 21 mars 2011 18:07

Tjena! I onsdags var jag ju i Göteborg & träffade Robin, och det kom upp lite önskemål om att jag skulle lägga upp bilder på dom sakerna jag köpte på Shock, så jag ska göra detta nu! Det jag köpte var; ~ Leopard linser ~ Ren...

Av Paulina - 6 februari 2011 21:33

Tjena ! I helgen har jag varit hos Mattias, det var riktigt trevligt. Vi kollade på "Sagan om ringen triologin" & några andra filmer som gick på 6:an, typ någon av American Pie filmerna och Shrek 3 och någon film med Vin Diesel. Lyckad helg! ( ko...

Av Paulina - 3 februari 2011 14:49

Tja! Jag är tuff nog och har monster! Hahah, nejmen I alla fall; var i skolan idag tills jag tog 12 bussen hem. Tillbringade de mesta av dagen tillsammans med Malinbabe & Emilybaby, trevligt trevligt. Imorgon så ska jag till Herrljunga och tr...

Av Paulina - 2 februari 2011 15:16

Åh, måndagen var underbar! Kramade alla i Bring Me The Horizon & har deras autografer på min platta med dem, asnice! Iaf, var på signeringen med Jennifer Frank & Mattias. Träffade Robin , det var också nice. Gick på konserten med Mattias, alla band v...

Ovido - Quiz & Flashcards