LetsKillit

Alla inlägg under juli 2010

Av Paulina - 20 juli 2010 20:41

ChaCha!

Sååå... Sitter i husvagnen på en campingplats i Julita just nu, massa skitungar som skriker. Kommer snart strypa dom. c:

Imon ska vi tydligen upp vid nio för at t pappa älsar att plååååga mig.

Fol som är sociala kan gärna adda msn; xXLetsKillitXx@hotmail.com så blir Pau happyfaaaaaaaace!

Finns inte så mycket mer att berätta just nu.

Pusschiao! *:





  Bjuuuder på fail bild.

Av Paulina - 12 juli 2010 22:31

Paulina har tråååkigt!

Och allt folk är bortresta eller kan inte ses. Blä! :c

jag har ugglat framför datan & spelat Lara Croft Underworld idag.

Antagligen åker jag, pappa & farmor till Julita med husvagnen någon gång nästa vecka, så då kan jag äntligen få något att göra!

Det var väl allt, ett onödigt inlägg.

Pusschiao! *:

"Men... var är den lille gulleplutten..?"




Av Paulina - 5 juli 2010 19:28

Helluu!

Sry att jag inte skrivit på ett bra tag men har ett annat liv än datorn. (a)

Vart mycket med Malinbabe på det sista & det har vart A-W-E-S-O-M-E!

Igår var jag med Henke.. ensam... Fast det var roligt, hahah.

Blir nog att åka till Emilybaby någon gång snart med, nicce.

Saknar folk som faen, inte okey!

Klipp & färgat håret också, blondt & svart. Hårförlägning har vi skaffat med. (y)

Pusschiao! *:



 

Smutsig spegel! Det gillas inte. Men så ser håret ut i alla fall, med

hårförlägningen i.

Ovido - Quiz & Flashcards