LetsKillit

Alla inlägg under februari 2010

Av Paulina - 25 februari 2010 18:40

Hey allihopa!

Idag har jag vart hemma.. igen.

Så jag har inte gjort så jätte mycket, mest sovit & chillat framför datan.

Fast jag har ju bakat chokladmuffins :D
Just nu kollar jag på när min syrra tränar yoga, haha.

Dock kom jag på när jag vakande i morse att jag missade mitt franska prov...

Alla skolar i hela sverige får ledigt pga snön, förutom min!
Så grymt fuskigt.

Finns inte så mycket mer jag kommer på just nu.

Dangens låt: brokeNCYDE - Blue Steel. <3

Pusschiao!*:


Jag älskar nåt som inte finns


 

brokeNCYDE. <3

 

Se7en. <3


Av Paulina - 24 februari 2010 15:09

Jag kan inte fatta att detta hände..

Jag vill inte fatta.

Allt gick så fort och plötsligt var jag kär, men i nån som inte fanns.

Tårarna borde ha tagit slut för länge sedan, men dom fortsätter rinna.

Jag var så glad, jag var helt lycklig för en gång skull.

Men fan heller, du finns inte.

Du krossade mitt hjärta.


Jag älskade dig

Av Paulina - 23 februari 2010 02:46

Kan inte sova nu igen och måste gå upp om typ 3 timmar för att gå till skolan.

Dock tror jag att jag stannar hemma  idag igen.

Sitter och lyssnar på massa blandad musik, just nu är det Marilyn Manson - KaBoom KaBoom.

Det finns typ inga sociala inne på min msn just nu

Inte så konstigt kanske, men ändå.

Och jag saknar ManSvampbob som in i helvete.. men vi ska antagligen ses på torsdag, det kommer bli awesome!

Pusschiaoo! *:



Btw, om ni vill får ni mer än gärna kommentera något  (aa'


  



   


 

Marilyn Manson. <3

Av Paulina - 22 februari 2010 17:20

Usch, det är snö upp till midjan överallt!

Jag hatar snö.. D:

Idag så åkte jag  i skolan men var bara där till typ 09.30 för jag mådde så dåligt och inte kunde koncentrera mig på lektionerna, så jag stack hem.

Dels var det väl för att jag inte sovit inatt, och dels för mensvärken är en plåga!

Jag borde plugga till franska provet jag har på torsdag, men kan inte koncentrera mig.

Pusschiaoo!


  

Av Paulina - 21 februari 2010 16:34

Hey!

Jag pallar inte gå till skolan imon och träffa alla fakes >.<

Usch och fy och blä på det!

Mamma tvingade mig & min syrra att skotta snö förut med... jag hatar snö!

Btw, jag har världens bästa "bror" som jag älskar! :D <3

Det var allt,

Pusschiao!


Det får inte hända, jag får inte känna såhär...


 

Av Paulina - 20 februari 2010 18:09

Salut!

Idag sov jag längre än man borde. (a'

Sen efter jag duschat så var det en stor vattenpöl i halva badrummet...

Mysigt värre alltså...

Efter många barnförbjudna ord var jag tvungen att torka upp det. Som tur var tog det typ bara på 15 min. Amazing!

Efter det kollade jag på Pirates of the Caribean: Curse of the Black Pearl & chilla framför datorn.

Just nu lyssnar jag på t.A.T.u - Prostye Dvizheniya (Simple Moves)

PuSs! *:


 

t.A.T.u <3

  Jag >.<

LoL

Av Paulina - 19 februari 2010 19:19

Har varit hos Tilda idag, det var skit kul! :D

Fick lite kläder på köpet med. (y'

Lyssnar på Brokencyde - Schizophrenia just nu. <3

Har nån konstig känsla som jag verkligen inte pallar med just nu..

Vill helst komma härifrån så fort som möjligt, men nejdå, det går inte.

Saknar er <3


 


  <--Jag. Tilda-->

Av Paulina - 18 februari 2010 18:00

Helluu

Idag sov jag till 12, 13.00 eller nåt sånt.

Har varit lite borta idag, försökt att glömma bort det där hemska telefon samtalet förut...

Jag visste att något var fel. Jag visste men gjorde inget...

Hur kunde jag vara så dum?!

Har glömt miljontals saker med, t.ex så kommer jag inte ihåg var jag la min mobil igår.

Skulle vara awesome att ha någon att prata med nu, men jag orkar inte ringa nån.

Orkar typ inte med något just nu.


R.I.P  Mitzo Junami, 1994-08-13 - 2010-02-18 *

Jag älskade dig, du var som en syster för mig. Du fanns alltid där för mig  när jag hade det som jobbigast. Jag älskar dig, kom tillbaka...


R.I.P Simon Martinsson 1993-05-12 - 2010-02-18 *

Du och Mitzo var det gulligast paret jag sett på länge, du var alltid glad och spralig. Du var min sol, jag kommer alltid älska dig.


Vila I Frid Mina Små Änglar. <3

Ovido - Quiz & Flashcards