LetsKillit

Alla inlägg under september 2010

Av Paulina - 22 september 2010 17:45

Hey!

Ett snabbinlägg:


Lördags natt/söndag morgon: Magsjuk, kunde inte sova pga att jag spydde heeela tiden.


Måndag/Tisdag: Sjuk!


Onsdag/idag: Vart i skolan. Var på en "teater" i kulturen, mer som en konsert. Med Det tredje Rummet. Dom var rätt okey faktiskt.

Efter det gick jag & Emily till ica & köpa monster, vilket resulterasde till att jag satt & fnittrade på svenskan.

Sedan gick jag med Ida till ica (igen!) & köpte tuggummi, till henne, och sedan snackade vi om sacker & ting, det var jävligt nice!

Sen 14.30 var det konfirmation. Första gången. Rätt roligt.


Och nu så vet jag att det blir Ullared på lördag & klippning / färgning på onsdag :D

"Alla som sitter ner är en sverigedemokrat. *Flera flyger upp*"



Skillet - Lucy. <3



Saknaden är oändlig.

Av Paulina - 16 september 2010 19:13

Hey!

Igår var jag med Frank i Alingsås efter skolan, awesome!

Idag var jag hemma från skolan.

Våran gamla häst Sture gav sig av till ett nytt hem för bara nån timme sedan.

Finns inte mycket mer att skriva faktiskt.

Känner mig dryg & irriterad, därför detta blir ett drygt & irriterat inlägg.

Hejdå.



Now when its over, I just wanna hold him.

Av Paulina - 5 september 2010 13:26

Hey.

Jag har tråkigt, det är inte kul.

Och imorgon är det skola, orkar inte. Pallar speciellt inte att gå till 16.00 på en måndag. Det är för mycket.

Och folk har blivit riktigt dåliga på att kommentera. *sadface*

Ooooch nu kommer inte jag på något mer.

Pusschiao! *:

 

 

Nevershoutnever - Jane Doe. Awesome!

Ovido - Quiz & Flashcards