LetsKillit

Alla inlägg under december 2010

Av Paulina - 30 december 2010 12:32

Tja! Ligger just nu i sängen & glor på sex and the city 2 .. Igen. Nej, jag har inget liv. & jag har sett alla mina filmer ett x-antal gånger. Meen iaf. På nyår blir det fest, kommer bli asnice. Vad ska ni göra på nyår ? Men ah. Det finns typ inget mer att säga egentligen, hoppas ni får ett gott nytt år!

 Pusschiao! *:

"by the time you ladies are 50, I'll be 35."

Av Paulina - 28 december 2010 16:17

Vaknade vid 11, gick ut på facebook med mobilen & GOSH vad många grattis jag hade fått. Låg och svarade på dem i ca 30 min.

Gjorde mig sedan iordning & så kom Malinbabe vid 1. Jag öppnade mina paket från henne & mina föräldrar fick:

~ Mobil (yeay!)

~ Sex And The City 2

~ Nit armband

VI åt tårta och sånt lite senare. Vid 4 kanske så bestämmde vi oss för att kolla på Sex And The City 2. Lite senare in i filmen skulle jag gå på toa och ja.. klumpig som jag är tappade jag den fucking mobilen i toan. Den fick ligga & torka tilss idag, men den funkar prima nu iaf!

Men ja, finns inte så mycket mer intressant att säga. 

Pusschiao! *:

Av Paulina - 24 december 2010 17:18

Men tja!

Det är några stycken som klagat på att jag inte uppdaterat på aaaaaaaslääänge så jag ska försöka uppdatera lite bättre nu då.

Julafton idag och jag har fått: plattång, pengar, A Day To Remember album, örhängen, badhanduk oooooch ... Bring Me The Horizon biljett! (ihihihih!!)

Vet inte om jag fick mer, kommer inte på något nu iaf. Var hos mormor & morfar från 13.30 till ca 16.00, nice. Kunde inte sova så mycket inatt så drack en av de fyra monster pappa köpte igår. Gula tyvärr, men det funka. Nästa gång vet jag iaf att jag ska säga att jag vill ha gröna monster, ehe.

Fyller år på söndag då, as nice fan! Då kommer Malinbabe förbi vid ett och sover över till nästa dag.

Men ha en riktigt härlig jul allesammans!

Pusschiao! *:

"Nu blev de allt kåta när jag slog dom på armarna, de små emosarna."


It makes me crazy when you say my name.

Ovido - Quiz & Flashcards